
දකිනා දෙය තියෙන දෙය නොවෙනා ලෙසම
තියෙනා දේ නොදකිනා බවමය සත්ය
දැනගත් විට මෙතැන නිති රැවටෙන බවට
දුරු කල හැක කෙලෙස් අප සසරේ වෙලන
මිරිඟුව ජලය ලෙස දැක රැවටෙන විලෙස
මිනිසා නොරැවටෙය් තතු දැනගෙන නියත
එනමුදු සසර සැප දුක විඳිනා අතර
රැවටෙනු කිමද මිරිඟුව දුටු මුවෙකු ලෙස
විමසන විට යමක් නොපෙනී යන අතර
නොපෙනී තිබු දෙයක් මතුවී එන අයුර
දුටු විට හේතු පල දහමක් වනු මෙලෙස
එයමය කිසිම දෘෂ්ටියකට නැති දැකුම
No comments:
Post a Comment